..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Menu

   » Recenzje

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

 "Sacred 2" - 2006-10-19 16:25:57
Tytuł zawarty powyżej, pewnie sprawił, że niektórym z Was serce szybciej zabiło. Ktoś z wrażenia opluł monitor, a komuś wylała się herbata na klawiaturę. Oto nadchodzi kontynuacja znanego wielu, tytułu z 2004 roku. Zapraszam do rozszerzenia.

"Sacred 2: Fallen Angel" to diametralnie inna rozgrywka niż znany nam pierwszy "Sacred". No dobra... może nie wszystko aż tak drastycznie się zmieniło.
Zaczynając od najważniejszego i najbardziej rzucającego się w oczy (dosłownie i w przenośni), należy powiedzieć o szacie graficznej. Rzut izometryczny poszedł w diabły. Ascaron zainwestował, zatrudnił porządnych grafików i zbudował nam nowy i możliwe, że lepszy wygląd gry. Oczywiście trójwymiarowy.
Sama rozgrywka zmieni się o tyle, że nie mamy już tych samych charakterników do wyboru. Do dyspozycji mamy 6 postaci, co moim zdaniem jest okrutnie niską liczbą. Powiem więcej - wkurzyłem się i to nieźle gdy to przeczytałem, bowiem (trochę o fabułę zachaczę teraz) oto stoi przed nami ścieżka zła, bądź dobra. Wybór należy do nas. Może to i dobrze, gdyby nie to, że krąg się zawęża. Z sześciu ludków zostaje nam tylko 3 na jedną ze stron. A to, jak już pisałem (moim zdaniem) niedobrze. Mam nadzieję, że twórcy przewidując wielki sukces gry, pomyśleli także o tym, żeby stworzyć dodatek, albo chociaż malutkiego add - ona, który powiększyłby liczbę dostępnych postaci o, conajmniej, jedną dla każdej ze stron.
Co dalej? Acha, fabuła, no tak. Co tu dużo gadać. Fabuła jak fabuła. Ale mimo, że niektórzy mówią (prawdę powiedziawszy większość), iż ta w jedynce była błacha i na pewno w niczym nie wyróżniająca się, mnie się podobała. Tak samo jest tutaj. Jest zły ludek i jest dobry ludek. Dobry ludek musi pobić złego ludka, bo zły ludek pobije cały świat, a co za tym idzie, dobry ludek także oberwie. To go nie za bardzo zadowala, więc postanawia walczyć.
Jak już wspomniałem wcześniej, sporym atutem fabuły jest, a raczej będzie, opcja wyboru dobra, bądź zła. To duże urozmaicenie i na pewno wielu graczy zadowoli.
Na koniec warto dodać, że twórcy pokusili się o jeszcze jeden smaczek. Mianowice edytor misji/kampanii/scenariuszy. Niepotrzebne skreślić. Każdy wie o co chodzi. Ma on być prosty w obsłudze, dostarczający przy tym wielu pozytywnych emocji.

To tyle. Po więcej ifnormacji, zapraszam do linka na górze. Tutaj jeszcze podrzucę Wam kilka gratów.
1. Pierwszy grat - galeria.
2. Drugi grat - trailer.

Zapraszam do lektury i oglądania :).
Blackthorne


komentarz[4] |


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Kerm
Engine by Khazis Khull based on jPortal


   Sonda
   Czy ewolucja idzie w dobrym kierunku?
Jasne, tylko tak dalej.
Nie mam zdania.
Nie wszystko mi się podoba, ale
Nie widzę potrzeby.
To krok wstecz.
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Bogowie greccy
   Fantasy jako ...
   Przeznaczenie
   Apokalipsa 20...
   Wilkołaki
   Legenda o kró...
   Bogowie grecc...
   Inspiracje ku...
   Chupacabra
   Egipscy Bogow...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.110603 sek. pg: