..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Menu

   » Recenzje

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Encyklopedia

[ A |  B |  C |  D |  E |  F |  G |  H |  I |  J |  K |  L |  Ł |  M |  N |  O |  P |  Q |  R |  S |  T |  U |  V |  W |  X |  Y |  Z ]

Grabarze
Grabarze - Jest to bardzo stara frakcja, przypuszczalnie nawet najstarsza. Założył ją Skall i przewodził nią z pewnością od samego początku po Wojnę Frakcji (Faction War), gdy został uwięziony w Labiryncie (Maze) jak wielu innych faktonów (factols). Przed Wojną frakcja nie doświadczyła wiele interesujących wydarzeń, gdyż Grabarze (Dustmen) nie wchodzili w konflikty z innymi. Jedynym wyjątkiem było zamieszanie spowodowane przez Karillę Mavasil, członkinię Stronnictwa doznań (Society of Sensation). Pewnego razu zapragnęła ona doświadczyć "ostatecznego poznania" - Śmierci. Jeśli Grabarze (Dustmen) nie pozwoliliby na wykradzenie jej ciała z Kostnicy (Mortuary), to zapewne doszłoby do otwartego konfliktu z jej frakcją. Karilla została wskrzeszona, lecz ostatecznie wstąpiła w szeregi Grabarzy (Dustmen). W czasie Wojny frakcja zachowała neutralność, a po jej zakończeniu formalnie rozwiązała się by móc nadal pracować w Kostnicy (Mortuary) - w innym przypadku jej członkowie musieliby opuścić Sigil.
Filozofia: Życie jest jedynie żartem, sprytną sztuczką. W rzeczywistości Życie nie istnieje. Wszyscy jesteśmy martwi, lecz nie każdy zdaje sobie z tego sprawę. Spytacie więc czym są wszystkie światy? Odpowiedź jest prosta - to cienie poprzedniej egzystencji. Nie uważacie, że gdybyście byli żywi, to nie byłoby tego całego cierpienia i niedoli w wieloświecie? Oczywiście, że nie! Życie powinno być świętowaniem i odczuwaniem pozytywnych odczuć. Natomiast egzystencja jest niema i ponura, pełna bólu i cierpienia. Wy to nazywacie świętowaniem? Egzystencja jest jedynie żartem z prawdziwego Życia. Faktem jest, że wszyscy są martwi. Różnią się tylko stopniem swego uśmiercenia. Mieszkańcy Pierwszej dopiero rozpoczynają wędrówkę po świecie zmarłych, mieszkańcy planów są nieco dalej, a najbliżej końca są dusze błąkające się po planach. Natomiast chodzące trupy osiągnęły ostateczną czystość, uwolnili się od pasji i zmysłów. Powinniśmy wszyscy dążyć do osiągnięcia tego celu - stania się prawdziwie umarłymi. Kroczenie ścieżką Śmierci nie jest proste. Wpierw trzeba zrozumieć swe "Życie" w pełni nim będzie można wkroczyć w kolejne stadium. W innym przypadku śmierć pójdzie na marne i trzeba będzie zaczynać od początku. Z tego powodu przestrzegajcie tych słów: Respektujcie Śmierć i nie ważcie się jej traktować jak sługę. Symbol: Wydłużona czaszka, ustawiona przodem, z kościaną obręczą, na purpurowym tle. Frakcja ze świata Planescape z uniwersum D&D.
dodał: Ivelios




© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Kerm
Engine by Khazis Khull based on jPortal


   Sonda
   Czy ewolucja idzie w dobrym kierunku?
Jasne, tylko tak dalej.
Nie mam zdania.
Nie wszystko mi się podoba, ale
Nie widzę potrzeby.
To krok wstecz.
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Bogowie greccy
   Fantasy jako ...
   Przeznaczenie
   Apokalipsa 20...
   Wilkołaki
   Legenda o kró...
   Bogowie grecc...
   Chupacabra
   Egipscy Bogow...
   Inspiracje ku...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.014308 sek. pg: